Vişnap

Zor insan.

2

Zorsun az buz değil çokkk zorsun.Az önce buna bir kere daha kesin emin oldum ve kendime teyitledim.Bundan sonra daha  zorlamayacağım kendimi.Seni zaten olduğun gibi kabul etmiştim .Ben seni hiç değiştirmelere kalkışmadım olduğun gibi sevdim. 

Ama sen var ya sen beni  çok seven el üstünde tutan hatta yeri geldiğin de canından üstün tutan sen beni çok yordun yoruldum ben artık.Seninle huzurlu sevgi dolu yaşamak için yaptığım fedekarlıklardan  inan ki yoruldum yanımda olsan akan gözyaşlarımı görsen inanıyorum ki kahredersin  kendine.

Sonradan affet beni demelerin inan hoşuma gitmiyor.Kırılan kalbim seni affetmiyor ki bir de sana yalan söyleme durumunda kalıyoruım affettim diye:(Azıcık sen de sabırlı olsan bunlara hiç gerek kalmayacak.Biliyorum bundan sonra yemeğimi hazırla geliyorum dediğinde anında hazırlayacağım.

Sen gelene kadar soğumuş mu hııhh hiçte umurumda değil soğuk ye .Yaaaa ben görselde ki gibi sonlansın istiyorum beraberliğimiz.Sen de lütfen biraz geçinmesi kolay  bir adam ol bir tanem ruhumu  yorma artık .

2 yorum: Leave Your Comments