Vişnap

Kahrolsun Ev İşleri.

2

Bir tembellik üzerimde bütün yaz çalıştım ev ile ilgim alakam hep üstünden oldu.Yalandan toparlayıp atı veriyordum kendimi dış kapıların  dışına da işe gidiyordum.Ya yaz sezonu boyunca yaz bitti sezon bitti ev de oturmalarım başladı.Başlamadan ben bir de Görele tatili yapayım istedim yaptım da.

Oyyhh hayat ne kadar da güzel toz pembe tonlarında devam ediyor.Derken tatilin de sonu geldi eve döndüm:) Döndüm de evin  durumu çok vahim ağlıyor hatta yalvarır gözlerle bana bakıyor n'olur ter temiz yap misler gibi kokayım ben dedikce hak veriyordum.Ama ama gel gör ki tembellik beni esir almış.

Akşamdan karar veriyorum sabah ilk işim işlere dalmak olacak diye sabah oluyor bir bakıyorum tembelliğin hükmü geçiyor.Yine bu böyle böyle 10 günü buldu.Buldukca ev de zıvanadan çıktı mı? Birileri misafirliğe  gelecek diye akıllarım  uçar gibi olmalara başladı .

3 gün önce bismillah deyip te bir sıvandım  işlere ki oyy maşallah bana diye tüü tüüledim kendimi.Bak bugüne kadarmış maşallahlarımın forsu havam söndü bitti yine tırsmalara başladım:)

Sabah ola hayır ola vira bismillah :) Acaba şimdiden de mi bir desem bir maşallah kendime?:) Dedim bile:)
Bir yerde okumuştum ev işlerini sevmeyen bayanlar ev işlerini yapıp bitirirlermiş ki kafaları rahat olsun diye. 

Tamam işte ben ev işlerini sevmeyen kategorisindeyim ,Ondandır debelenmelerim işlerle .Sevdiğimden değil yanlış anlaşılmasın:)

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Ramazan bugün bitse yarın yine ev işleri döne yana yakıla hep nankör ev işleri hiç bırakmıyor ki peşimizi :) Evet biz ev kadınlarına hep kolay gelsin :))
    Teşekkürler:))

    YanıtlaSil