Vişnap

Gitmelere Ramak Kala Ankara.

2

Ben böyle işlerle boğuşurken kafayı yemeğe de az kalmışken akşamlar oldu kapı çaldı,açtım eşim hoş gelmiş sefalar getirmiş :)Öptüm öptü yanaklardan :)Çanta elinde hayırdır Metroya mı gideceksiniz yok Ankara'ya ,ne zaman?

Sabaha ,aaaaa eeee nasıl gideceksin uçakla yaaaa beni de götürseydin keşke:((Araba ile gitseydim niyetim beraber gitmekti.Bir gece de kalır gelirdik .

Yaaaa evettt çok güzel olurdu dedim böyle içlerim bir hopladı gezmeler deyince sonu olumsuzda olsa o anlık sevinçte yeterli geldi gelmeli de zaten ahhh haaa al sana bir züğürt tesellisi daha:))Oysa gideydik ben akşama kadar altını üstüne getirirdim Ankara'nın .Yine bir başka mevsime kaldı .

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Eşin sağsalim gidip dönsün canım benim olsun dediğin gibi Allah uzun ömürler versin.elbet gidersiniz.sevgilerimle çooook öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. Amin canım Sanem'cim ,ben de seni çok öpüyorum sevgilerimle.

    YanıtlaSil