Vişnap

:))

0
İnatsın ölümüne inatsın aldım huyunu suyunu ses etmiyorum.Uysam sana bugün gırtlak gırtlağa gelirdik yeminle:))Dedim sana halıları yıkatalım sen olmaz ben de ben asla yıkamam elimi sürmem dedim.Hani var ya o basınçlı su püskürtme makinen mi ne, ne karın ağrısıysa heh işte o oyuncağın sandın sihirle yıkayıverecek:)Gülerim sana

Hem de güldüm sen boğuşurken sen kolay mı sandın bu işleri ? Benzemez öyle sabah kalkıp işe gitmelere  önce  başında ben dikildim olmadı böyle yapacaksın diye fırçayı verdim eline bir güzel fırçalamanı söyledim.Sana kalsa vericen basınçla deterjanlı suyu ardından da sade suyla bir iki yalandan durulayıp tamam oldu bitti.

Ahhh haaa haa gülerim sana olmadı ama ben varım tepende dikilen :)Sen bakıyorum pek memnunsun hayatından bıcıl bıcıl suları püskürtüyorsun ben de ne ara geçmişim işin başına elimde çek çek habire halını suyunu çektiriyorum.

Yok anam babam yok ben akıllanmam yine girişmişim işe kölelik var zaar ruhumda:) Aldım elinden basınçlı makinenin hortumunu önce sana püskürtüm.Seni şöyle bir savurta savurta ıslatayım istedim de o cesaretim olaydı keşke:)Eline verince çek çeki gördün anyayı konyayı da bakıyorum hiç renk vermiyorsun.

Neyse yıkadın duruladın ki benim pek te içime sinmedi ya neyse eski halinden bir nebze iyidir diye ses etmedim.O gerdiğin boydan boya çelik ipe ne kadar güvendin  onu bağlamak sağlamlamak için yarım saat uğraştın bir de.Ama halıyı binbir zorlukla ki parantez:) Sana rulo yapalım süzülsün öyle as dedim duymadın bile beni o gülle olmuş halıyı nasıl kaldırdın da astın o çelik ipe ayy yavrummm.

İki dakika bile üstünde tutmadı ya halını pek güvendiğin çelik ipin pat diye bağlantı yaptığın yerden kopuverince ben de koptum artık.Orada hırstan suratın mosmor olunca  arkamı döndüm görmeyesin gülmelerimi diye, karnıma ağrılar girdi sessiz sessiz.Ama 10 nokta şiddetlerindeydi gülmelerim her ne kadar sessizi oynasam da :)

O hırsla fırladın gittin ardın sıra Zeyno'm geldi hazır sen de yoksun deliler gibi kahkahalar ile güldük güldük güldük Nalbura gittiğini vallahi anladım geldiğinde artık  suratına karşı gülüyordum da yine de usturuplu davranıp kontrolum altındaydı gülüşlerim .

Bana ilk sözün o mu inat ben mi inat göstereceğim ona dedin ya ayy canım benim çelik iple kavga ediyorsun.Helal olsun o inatların beni öldürüyor zaten velhasıl çok zorsun çok seninle bunca senedir aynı yastığa baş koyuyorsak hep benim seni idare etmemden alttan almalarımdandır .

Uysam sana yukarıda da değim gibi andır gırtlak gırtlağa gelmemiz:)
Yine de seni çok seviyorum ,en çokta senin beni sevmelerini seviyorum :)Seviyorsun buna adım gibi eminim de neden üzüyorsun ? onu da anlamış değilim:)

0 yorum:

Yorum Gönder