Vişnap

Can Dostum .

3
Sen benim can dostumsun ondan kıramadım seni.Peşinden sürüklercesine aldın götürdün beni bugün,ben de sürüklenircesine geldim şapşal gibi somurtarak oturdum karşında  sen yine de bıkmadın benden ne diyeyim sana ,sen hep yanımda ol ben hep yanında olayım. 
Parantez için de sen duyma, içimdeki düşüncemi söylemesem  duramam ki:) bir ara öyle çok konuştun üstüme düştün ki o an sana yeter diyesim geldi kıramam  ki seni bunaltsan da beni,bilirim ki yüzümü güldürmektir maksadın.

Canım arkadaşım bir de sana yaptığım rolleri anlayacaksın diye sıka sıka kendimi içlerim ağlarken dışlarıma gülümseyen suratı takındım durdum yaa tek mutlu ol sen de diye.Sen beni ben seni mutlu etmekle geçti bugünümüz.

Ben hep böyleyimdir kafam efkarlı içlerim sıkkınken neden kendimi sokaklara dışarılara vuramam ki?Denedim kaç kereler ııhhh olmuyordu ki o kahreden olumsuzluklar da ben nereye  onlar da oraya geliyorlardı .

Bir de beş karış suratımı görenlere ne var , neyin var ,neden suratın asık demelerinden kaçmak için belki de kendimi dört duvarlar arasına hapis etmelerim.

Canım arkadaşım bu dayanılmaz ,çekilmez halime bütün gün katlandın.Seni seviyorum kötü günlerimin can yoldaşı.

3 yorum: Leave Your Comments

  1. Canın arkadaşın umarım keyiflenmiştir sevgiler öneriyorum banada beklerim Vişnap!

    YanıtlaSil
  2. Hala bak ff de like ve comment in yok :(

    YanıtlaSil
  3. Vişnabımmm canımmm Allah sizi hiç ayırmasınn.Dostluğunuz daim olsun.Çoook öptüm.

    YanıtlaSil