Vişnap

Hayal Kurasım Geldi..

0



Kimi Fransa'ya,Hawai'ye gitmenin hayallerini kurar.Ben de Karadeniz'in şirin ilçesi Görele'ye gitme hayallerim ile avunur oyalanırım. Bari hayallerin zengin olsun diyesim gelse de onu da başaramam ki ben.Şurada 20 kasıma ne kaldı ki hiç günleri de saymadım ama olsa olsa 20 /25 gündür.
Haaa gideceğim de ne olacak?Hiç tembellik yapacağım bol bol. Yan gelip yatacağım .Tembel olmanın en ufak detaylarını bile değerlendireceğim.Öylesine ki belki de tabaklarım çatallarımı bile plastik alıp yiyip çöpe atacağım.Oyyyy hayat sen ne güzelsin beeaaaaa hep güzel ol.
 Hangi kafamla 20 gün kalmayı hesapladım ki şimdi bana 20 gün çok fazla gibi geliyor olmadı sıkılırsam daha önceden gelirim.Çok yoruldum ,sıkıldım stressler kızgınlıklar içinde bir yaz daha böyle geçti .bu gecelik bu kadar yeter yazasım yok? Devamı düzeltmeler filan hepsi yarına erteledim sıkıldım 

Ve  ve geldim ıssız bir başına olan bloğum yanına yamacına ve ben imla kuralları istemiyorum.Ben konuşurum ben dinlerim kendimi kendime de hesap verecek değilim ya .Deli değilim akıllı değilim agresifleştim iyicene kendimi kontrol altında tutmak ta istemiyorum .

Ben ne istiyorum ki belamı mı istiyorum ? Öyle zorlanıyorum ki yeni hayatıma adapte olmaya bu kadar mı esir aldın sen beni ? 


0 yorum:

Yorum Gönder