Vişnap

Aşk nedir

2


Aşk yaşanması gereken bir duygu.
Dağıtır insanı.
Ne mantık kalır ne akıl.
Ağlatır hergün.
Ne umut kalır ne uzun bekleyişler.
Kalbini sızlatır.
Ne gözyaşı kalır ne bir duygu.
Aşk imkansızın peşinden koşmaktır...
İmkansızın peşinden ben koşuyorum.
Benim peşimden ölüm koşuyor.
Ben sana,ölüm bana aşık.
Sen gidersen eğer.
Beni ölüme bırakacaksın.
Hasret oyunu oynuyoruz onunla.
İki sevgilinin kavuşamaması.
Aynı dili bilip konuşamaması gibi.
Ölüm benim peşimde.
Sessizce.
Ben sana aşığım.
Çaresizce.


                    Yasin İzgi

2 yorum: Leave Your Comments

  1. iki sevgilinin kavuşamaması
    Aynı dili bilip konuşamaması gibi.
    çok hüzünlü geldi etkiledi beni.sağol canım paylaştığın için.öpüyorum çoook.

    YanıtlaSil
  2. Ben de seni çok öpüremm :9

    YanıtlaSil