Vişnap

Zormuş !!!

1
Zor dostum zor bugün yaşadığım dakikalar saatler gibi geldi bana.Ne olursa olsun devam mücadeleye deyip bir bardak su ve ardından çay ile kendimi kıyıdaki masada otururken buldum.Gözlerim ta karşıda Tarabya Otelinde tam köşesinde Mado vardı ,bilmem yine oradamıdır? Meşhur ya lafta meşhurluğu o nasıl fırın sütlaçtı ki bugün gibi gözümün önünde kabuk tutmuştu üstü.

Nesrin çok iyi niyetlisin sen diyorum ben olsam duman attırırım madoya:)Beynim  geçmişte,mazide ne güzel günlerdi o günler deyip,beynimi oyalamam gerek unutması lazım. Güneş tepede sıcacık bakmaya imkan yok göz kamaşıyor Nesrin ,Rahmetli Salih ve ben minnacık sandal ile buradan karşı Tarabya 'ya geçmiştik.

Sandalı bağlayıpta sahil boyunca yürüyüşün tadı muhteşemdi de e be anam vur dedik öldürüyorsun bu kadar da yürünmez ki.Dönüşte koca bir gemi uzağımızdan geçtiği halde dalgasından az savrulmamıştık ve öylesine çok korkmuştum ki denize düşeceğim diye:)

1 yorum: Leave Your Comments