Vişnap

Selam ve Teşekkür.

9

Bloğumun yapım aşamasında büyük emekleri geçen, ve güzel yüreği ile bana  çok yardımcı olan ,o olmasa bloğun b' sinden bile anlamayan ben nerede, blog açmak nerede.Bloğumun göz bebeği en değerlisi olan Mehbup'uma ben ve bloğum kocaman kocaman selamlarımızı ve sevgilerimizi gönderiyoruz. Canım Mehbup'um iyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım. Yüreği güzel,kendi güzel arkadaşım sen hep ol .Seni seviyorum,ve çok teşekkür ediyorum sana:)
Aşağı da ki şarkı sana senin için canım.


                                     
                               

9 yorum: Leave Your Comments

  1. Hayırlı olsun :)
    Ben de seni seviyorum, iyi ki varsın tatlım :)))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ()^-^:)) daha diyemiyorum ki bir şey heyecandan kelimelerimi unuttum ki ben:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı Olsuuun! dolu dolu yazıların olsun vişnabım!

    YanıtlaSil
  4. Only'im gelmiş beni ziyareete oyyy oyyy nasıl sevinip mutlu oldum canım benim .İnşaallah dediğin gibi bir sürü yazılarım olur yazdığım:) Çok teşekkür ederim güzel temennilerine:)

    YanıtlaSil
  5. Yeni hali bi guzel olmus Visnabım :))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş vişnap, keyifli paylaşımlar:) kar taneleri çok güzel:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş vişnap, keyifli paylaşımlar:) kar taneleri çok güzel:)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler uruguaylı beğenmene sevindim. Kar tanelerimiz gibi renkli olsun yaşamlar

    YanıtlaSil
  9. BENDE İSTERİM LÜTFEN MEHBUP SEVGİLER:)

    YanıtlaSil