Vişnap

Özü Bir Sözü Bir Olanların Değeri Biline..

21
Hani vardır bazı insanlar.Senin yanına usulca çok sevecen yaklaşırlar.Sen de dersin ki aman Allah'ım ne kadar sıcak kanlı hoş sohbet biri.Ben ki bu konular da akıllı demeyim de 6 ncı hisleri kuvvetli demek daha uygun olur.

Ben de bazen yanılıyorum .İnanın kendimi  salak ,enayi aptal ne derseniz deyin işte öyle hissediyorum.Bana  tüm bu olumsuz duyguları yaşatan  o sahte arkadaşlardan daha da nefret ediyorum bu sefer:(((


Sevinir,mutlu olursun,hep bir umuttur istektir etrafımızda güler yüzlü insan gibi insanların olması.Öyle bir devire geldik ki hasret kaldık özü sözü bir olanlara.Hangi ince hesapların peşindedirler ki?


 Ben bunlar gibilerin menfaat için  nefes aldığını hissettiğim an da değil konuşmak selamımı bile esirgemek istiyorum.Neden neyin çıkarıdır neyin menfaatidir ben sadeyim sen sadesin yoktur ki ne bir koltuk sevdamız ne de öne çıkıp kendimizi göstereceğimiz bir kulvar.


Sadece hoşsohbet eşliğin de paylaşıp yudumlayacağımız  ya bir çaydır ya da bir kahvedir.Çaydan,kahveden bol ne var ki? Onu paylaşamıyoruz desem.Almıyor aklım almıyor,duygularım kabul etmiyor, ruhum ise sen ve senin gibi sahte arkadaşlıkları red ediyor haberin olsun.!!