Vişnap

Bir Yürek Acıdı.

8

Hastadır  ruhu kırılmış param parça edilircesine.Acısı büyüktür hassastır.O söylenen ufacık bir sözün kırılganlığı ile perişan eder kendini.

Biçare kendi kırılganlığını kendi tamir etmek istese de olmaz başaramaz.
 Yapışmaz düzelmez kırılan yürek.
 Atar içine içine ruhu boran olur ,yağmur olur akar gözlerinden yaşlar.
O ki öylesine bencil yüreğe sahip duygusuz farkında değildir kırıp parçaladığı yüreğin çektiği acılardan.
Belki de farkındadır yaptığı gafın.
Kırılan yürek muhasebesini yapar gün içinde.Kimi haklı bulur karşısında kinayeli serzenişi.
Kimi de yok olmaz olmamalıydı der .
Hastadır o hassastır o .
Verir kararını dost diye sarıldığı sadece sade yalın sıradan bir arkadaşmış .
O onu arkadaş olarak görmüş demek ki.
Kendi ne kadar dost diye sarılmış olsa da. 
O an kararını verir.
Yürek te acısı büyüktür bir dostunu çıkartıp hayatından sıradan arkadaş sınıfına koyduğu için.
O bugün bir dostunu kaybettiği için yanar kavrulur perişen eder kendini aldığı zor karar ile.Depremlerin şiddeti ile sarsılır hassas yüreği:(

8 yorum: Leave Your Comments

  1. Cenab ı Allah sabırlar versin canım ya.dünden beri kaç defa baktım,yeni gönderi var mı diye.çok merak ettim nasılsınız diye,gerçi bilirim nasıl olunduğunu böyle günlerde:(
    en azından burdan da olsa paylaşıyoruz acınızı azaltamasak da.dualardasınız,bilin...

    YanıtlaSil
  2. Yürek te acısı büyüktür bir dostunu çıkartıp hayatından arkadaş sınıfına koyduğu için.,

    Bu söz beni o kadar etkilediki anlatamam.bende birer birer çıkartıyorum bazısı sadece liste değiştiriyor
    Bazısı tamamen hayatımdan çıkıyor.
    Duygularını çok güzel çok derin anlatmışsın arkadaşım.

    YanıtlaSil
  3. Ne diyeceğimi bilemedim...

    Allah sabırlar versin

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Nalan çok teşekkür ederim.İyiyim bugün dahada iyiceyim.Yarından sonra alçımda çıkarsa çok iyi olacak.Güzel desteklerin için binlerce teşekkür ediyorum .Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. Seyyah Gülüm çok derinden sarstı dostum dediğim kişi kırdı beni çok kırıldım incindim .Daha onu dost sınıfına koymak istesem de yüreğim buna izin vermez artık.Canım sevgilerimi yolluyorum .

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Serap bir dostumun dostluğumu terk edecek tavırlar içinde olması öncesi beni farkına varınca yitirdiği bende ki konumunun farkıda onu çok üzecektir buna eminim.

    YanıtlaSil
  7. vişnabımm kim üzdü seni bu kadar kim kırdı senin gibi hassas bir canııı:(( hepimizin hayatında sildiklerimiz olmuştur ne güzel anlatmışın çok duygulandım.sevgilerimleeee öpüyorum seni can dostumm:)

    YanıtlaSil