Vişnap

Bir tanem...

3
"Bir sabah bakacaksın ki bir tanem ben yokum.
Dünyayı sana bırakıyorum bir tanem.

Söz aldım saatlerden sana  koşacaklar.
Söz aldım gecelerden seni uyutacaklar.

Şarkılardan söz aldım hatırlatacaklar
Gözlerimde ki son yağmurlar pencerende
Beni anlatır sana bir bir ileride

Buğday misâli düştüğüm yerde
Çaresiz kim bilir nerelerde?

Bir sabah bakacaksın bir tanem ben yokum.
Dünyayı sana bırakıyorum bir tanem."
                                                                                                Alıntı.
                                                                                                             visnap.blogspot.com.









3 yorum: Leave Your Comments

  1. DÜNYA KİME KALMIŞ BİLĞİMMM ...GÖNÜL SEVDİĞİYLEDİR BİTANEM

    YanıtlaSil
  2. Eletim ne anlamlı ne güzel bir şiir değil mi? Yüreğindekileri kağıda döküp bizlerle paylaşana selamlar olsun iyi ki var yürek gözü açıklarımız.Keşke ismini de bilip paylaşabilseydim:(

    YanıtlaSil
  3. Uzun süredir aradığım paylaşım sitesini buldum sonunda gerçekten mükemmel makale ve paylaşımlarınız var. Teşşekkür ederim.Halı yıkama olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.

    YanıtlaSil