Vişnap

Şimdi Sis Dağı'nda olmak vardı....

1

Dün gece konuşuyoruz dedim  şu an nerede olmak istersin deseler hiç düşünmeden Sis Dağında obada olmak isterdim eşim güldü olursun sen  olursun diyerekten:) Yaaa neden olmayım ki ? Oralarda kar 2 metredir şimdiler de nasıl olacaksın ki?Ayyyy deme işte tam  benim de istediğim hava ve şartlar yani ne güzel bembeyaz karlardan başka hiç bir şey görmememiş olurum:) 

Bakarsın Kardelen çiçeklerini de görürdüm.Sahi öyle bir imkan olsa yollar açık olsa ve ben  orada olup bir haftacık yaşasam nefesimi orada alsam Allahım ne büyük bir lütfun olurdu bana  şayet bir izin vereydin duyaydın sesimi.!!Benim ki olmayacak duaya amin demek oldu biraz ,olsun hayalini kurarım ben de gidemezsem de.
Bak Sis Dağ'ına gidemesem de arkadaşla kahve içmeğe gidiyoruz az sonra  olsun ben  kanaatkarımdır buna da şükür :))

1 yorum: Leave Your Comments

  1. Canımmm umarım gidersin belkiii hep beraber gideeriz belli mi olur:))

    http://lezzetligeziler.blogspot.com/ Şule arkaadşımın bloğu canım.Gezip gördüğü yerleri yazıyor.Tavsiye ederim:) iyi pazarlar canım benimm.her şey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil