Vişnap

Daha da örmüyorum .

2


Örgü bilirim basitini örnekli demesinler bana da ters yüz haraşo dümdüz örerim.Aşağıdan yukarıya kollara geldim mi işte orada takılır duraklarım.  Kesmeler,biçmeler hiç anlamam ki.Haydi arkadaş arar,  fırsatını kollarım punduna getirir tepelerine ekşirim. 

Severler beni sağ olsunlar bıkıp usanmadan yardımcı olurlar:))Böyle günlerden birinde eşim elimde şişleri görünce hadi bana da ör bir kazak demez mi :( Yukarı tükürsen bıyık aşağı tükürsen sakal durumu dedikleri bu olsa gerek.İçimden kem küm dışımdan canım kocacım ,aşkım neden olmasın zevkle örerim.

Deyip ertesi günü elime tutuşturulan yeşil  yünlerle ilmekleri attım. Örüyorum örüyorum ördükçe neden  tüy sıklet zayıfcacık değilsin sen be canım diye diye sabırla devam örmelere.Ama sanki çilemi örüyormuş gibiyim.Daha komşuların başına ekşiyecek kıvama gelmedim.Bir karış daha ördüm mü kola yanaşacağımın hayalleri ile hem de saç örgüsü yapıyorum. Eyy aşkk sen nelere kadirsin be yavrum aşk diye diye önü arkası kolları yakası kocaman kazağı ördüm bitirdim.

Ama ben de bittim yeminle arkadaşa rica ettim dikmelerini de, halletti sağolsun.Akşam geldiğinde hevesle  giy hadi hadi çabuk giy deyipte giyince  aaaaa olamaz olamaz dedim içimden.Sağ kolu neden sol koluna göre kısa olmuş ki diye düşünürken eşimde fark etmez mi neden böyle bu diye?

Şakaya vurdum hemen canımm ya ben nereden bileyim ki senin kollarını farklı uzunlukta sanıyordum dedim:) Üzüldüm ben nasıl bunu söküp te  yeniden öreceğim ya olamaz ki aşkım böyle giysen  kim fark edecek ki ? 

Bana cevabı bugün dahi unutmam  canım sen yeter ki iste ben  senin için tek kolsuz bile giyerim bana sen önemlisin deyince  iyi ki örmüşüm XXXL ebatında kazağı sana helal  olsun aşkımıza sevgimize değermiş aşkım benim:)

Not: Sonrasın da o kıymetli yeşil kazak çamaşır makinesinin gazabına uğrayıp bana elbise boyutunda geri döndüğün de  öyle çok üzülmüştüm ki bir müddet  kıyıpta atamamıştım :((

2 yorum: Leave Your Comments

  1. Hayat tecrübelerle olgunlaşıyor elbet. Ama eşinle arandaki sevgiye imrendim, rabbim daim eylesin :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de birkaç kazağım aynı akıbete uğradı, çocuk kazağı olarak çıktı makineden. :))

    YanıtlaSil