Vişnap

Tuba dalının hiç bitmeyen gülü..

1
O an gelecek nefes duracak .Elveda yaşanmışlıklara deyip yeni bir uzun yola hazırlayacaklar ruhumu.
Düşünüyorum bazı geceler ölüm nedir,nasıldır, neden korkutulduk ölümle bu kadar bizler?:((
Öyle anlar yaşıyorum ki ölecektim madem  dünyaya gelmeseydim ben, bu sızlanmalarım dünya
 hayatını çok sevdiğimden değil inan değil.
Korkuyor,ürperiyorum  öbür sahici denilen dünyadan ,sokakta oynayıp ta yaramazlık yapan
çocuğun annesinden korktuğu gibi korkuyorum.
Bunlar nereden mi aklıma geldi ?Hiç unutmuyorum ki demin evinin kapısına helallık almak için
 getirildi taze bir ruh eller üzerindeydi yaşlı bedeni,usulca bıraktılar iki sandalye mesafesine
Hoca toplanmış ürkek bakışlardan helallık aldı ve dönüşü olmayan yola çıkıldı hep beraber:(
Ölüm varlığın son bulduğu nokta,yokluğun yok olduğu son nokta:(
Ölüm sen tuba dalının hiç bitmeyen gülüsün.
Ölüm  sen de öl.

                                                           Alıntı...

1 yorum: Leave Your Comments