Vişnap

Kabak Tatlısı.

2
Merhabalar.
Bir kabak tatlısı fotoğrafı ki internette sosyal medyada izinsiz alıp kendi fotoğrafı çekmiş tatlıyı kendi yapmış gibi kullanmayan kalmadı.Bu kadar mı verilen emeğe saygısız bir toplum olduk.Bu kadar mı armut piş ağzıma düş hallerine büründük.Hele de bunu bu izinsiz alıp kendi sayfaların da kullananların bazıları şef olunca iyice pes yani diyorum.Madem bu kadar tembelsin  uğraşmak istemeyip başkasının emeğine saygısızlık yapıp hazıra konmak istiyorsun  o zaman yapma şeflik girme o mutfağa.Daha söylesem yazsam bir sürü sayfa tutar yazdıklarım.Bundan böyle nerede benim iznim dışında kullanılan bana ait fotoğraflarımı  görürsem ki linkimi dahi verseler asla kabul etmiyorum ve yasal olarak uğraşacağım bu tür emek hırsızlarıyla.Yeter artık buraya kadar sabır sabır nereye kadar.
Kabak Tatlısı:
Malzemeleri:
3 kilo bal kabağı
900 gram tozşeker
Kaymak
fındık,ceviz

Tarifi:
Yarın yazarım canım istemiyor şimdi.

Gel yanıma da yazalım artık nasıl ağızlara layık bir lezzete dönüştürürmüşüm seni Kabak iken tatlım olma vaktin geldi artık balım:))

Efendim büyükce bir tencereye eşimin dilimleyip soyduğu sonra bir daha dilimlediği kabakları not: kabağımız Görele kabağı pek güzel oluyor oranın kabakları ,güzelce yıkayıp tencereye bir sıra toz şeker bir sıra kabak dilimleri olarak dizdim .

Bunları geceden yaptığımdan sabaha kadar bu şekilde bıraktım kapağını da örttüm.Sabah kalktığım da ilk iş malum el yüz yıkanıp çay suyu da ocağa konduktan sonra hemen tencerenin kapağını açtım ki su salmış mı? İşte görmek istediğim buydu hemen ateşe  oturttum, önce harlı sonra da kısık ateşte kabak dilimleri yumuşayıncaya kadar pişirdim. 

Tahmini 1 saat kadar sürüyor.Soğuduktan sonra servis tabağına alıp isteğe göre fındık,ceviz veya kaymak ile servis edebilirsiniz.
Afiyet olsun.

2 yorum: Leave Your Comments

  1. hahah harikasın vişnabımm.. yarın yazarım canım istemiyor şimdi hahha bayıldımm...

    YanıtlaSil
  2. Mavim doğruya doğru vallahi öyleydi :)Bak daha şimdi henüz yazdım tembelliğimin bu kadarına pesss dedim.Sevgiler.

    YanıtlaSil