Vişnap

:)

6
Dün hastaneye gidip te filmleri görüp te beni apar topar taş kırma ünitesine yolladın ya doktorum  seni burdan öperim ben .Ne olduğumu anlamadan çıkıp ta uzanmam ile az kalsın küt yere düşüyordum ya bir bakmaz mı insan yattığı yerin boyuna bosuna yüreğim ağzıma geldi düşüp te beynim patlayacakmış hissine kapıldım birden.

Ne olduğunu nasıl bir işlem uygulanacağını bilmemekte geriyor beni aklımda hep iğne olduğundan iğne manyağı oldum ben.Paranoyak derecesinde korkuyorum .Makineyi ayarladı tam böbrek kısmına bir de buz gibi jel sürdü bu soğukta bırrrr yeeaa içimi ürperttiniz .Kıpırdamadan yatacakmıyım yarım saate yakın mı ahhh haaa tabee yatarım canım hatta yattığım yerde bir de hayal kurarım ben sahilde deniz kenarında dalgalar ayaklarımı ıslatır filan da.

 Ya o tak tak böbreğime vuran makine arada dellenipte şiddetini artırdıkca makine olduğunu bile göz görmüyor akıl izan etmiyor o anda kalkıp kafa göz girişesim geldi bir an  hırsımdan .Elim uyuştu belim koptu kıpırdayamadan yatmaktan .Kocacım kocacım seni böyle anlarda hep baş ucumda ,ayak ucumda görmek istiyorum ben .

Seni çok seviyorum ve senin de beni sevdiğini biliyorum ama böyle anlarda çok daha fazla emin oluyorum bir tanecik kocacım ahh haa tabii ki bir tane olcak yok kaç tane olcak ki saçmalıyorum bazen :)) Ama ya bu kadar sıkma beni yok üşütme  yok sıkı giyin dedikçe fenalıklar geliyor içime ya üşüsem anlamazmıyım  üşüdüğümü ?

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Vişnap uzaklara gönderme mi yapıyorsun geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Ramazan sen nasıl anladın ben senin ne anladığını anlamadım anlatsan da ben de anlasam .

    YanıtlaSil
  3. Kocacım kocacım seni böyle anlarda hep tepemde ayak ucumda görmek istiyorum.Şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. İsmet düzelttim ve çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. oyy oyy geçmiş olsun .İnsan bu kadarmı tatlı analatır. İnsanın taş kırdırası geliyor ayol :))

    YanıtlaSil