Vişnap

İşte öylesine...

2
Bir deli saçması gibi bugün herkeslere çatasım olduğu halde hep kendimi frenledim frenledim hem de kaza freni yaptım .!!! Nedeni ne bilemiyorum ki bana bu ilaçları içmek zull gelir oldu tamam sağlığım için gerekli de zavallı midemin sucu ne ki o çekiyor acısını.

Ya tat alma duyularım hepten dumura uğradı :( Şu yarını da bir atlatayım hayırlısı ile bu sondur artık diye dualar ediyorum . Diş ile başladı hastalık  nefes alamama ve ertesi günü koah başlangıcı olmamı öğrenmem beni çok üzdü. O korku ile sıkı sigara içmelerimi  ardımda bırakma gayretlerine girdim çok zorlandım.

Hala da zorlanıyorum ve kararımdan dönmem artık diyorum ,tabii zaman gösterecek asla büyük konuşmak yok hayatımda .Ne zaman bir şeye  çok üzülürsem daha kötüsü ile karşılaşıyorum. Bugün delicesine sigara içmek istedi canım gittim hiç tanımadığım birinden istedim kimselere farkettirmeden.

Napim tanıdıklarımdan istedim hiç biri vermedi ki.Oysa iki nefes çekip atacaktım:(( İnanmadılar bana ,yeniden içerim mi sandılar ki?Oysa ben kendimi biliyorum aynen dediğim gibi oldu 2 nefes çekip attıp çöpe ot gibi saman gibi geldi tadı .

Yarında böbrek taşlarım için ilaçlı film çektireceğiz ondan sonra hayırlı güzel haberler alacağım  ve artık bitecek Allahın izni ile mızmızlıklarım ,hastalıklarım:) Çok neşeli biri olacağım  bir de şu çayımın tadını alabildim mi değmeyin keyfime:))

2 yorum: Leave Your Comments

  1. 2 nefes çekmeyecektin onun yerine bir bardak içki iç birada olabilir geçmiş olsun bu yıl benim yaşadıklarım hemen aynı 10 ayda herşeyi bırakıp köşeme çekildim ve şu anlar sadece yazıyorum yemek denemeleri yapıyorum aktif hayattan çektim ilaçlara ve kontrola devam çok sigara içme isteğim hala dayanılmaz hala geliyor ama taviz vermedim çünki sigara tiryakisi olmasaydım şu an ilaç tedavisi görmeyecek istediğim birami şarabımı tere yağlı kızarmış ekmeğimi tuzlu peynrimi kavur mamı yiyebilecektim

    YanıtlaSil
  2. Ramazan sana kıyamam ya vallahi doğru diyorsun bak bir de canım bir bira içmek istiyor ama ahh bu ialçlar bir bitse ilk işim bira içmek olacak bu sigara öyle bir meret ki bence de yıllar da geçse aklıdın çıkmaz

    YanıtlaSil