Vişnap

Yürek Kırıldı...

4

Yürek kırıldı döküldü yerlerde parçaları alıp toplayıp onarmak istedi kadın.Ne mümkün toparlanması  bir araya gelmesi,bir kırık yüreğin kırıkları tuzla buz olunca :( Gözlerinden süzüldü aktı yaşları gün boyunca yanaklarından aşağı tuzu ayrı bir acıttı canını da  farkında bile değildi ki.Yürek acısı her birini bastırmıştı.Denizin dalgalarına anlattı fısıltılar halinde derdini.Konuşamadıklarını,derinlerde,diplerde sakladıklarını usulca.Derman olmayınca denizde derdine yavaşca kalktı oturduğu banktan kadın .Yolda yürümüyordu sanki bir garipti adım atışları başı döndü sendeledi .Parkın içinde ki bank'a acaba  otursam mı diye düşünürken biliyordu ki kalkamayacaktı o banktan oturursa şayet .Son bir gayret eve gidip başını yastıklara gömüp hıçkırarak ağlamaktı,tek isteği.

4 yorum: Leave Your Comments

  1. nice zamandır bu denli yazı yazmamıştım tembelliğimden, seninkini çok beğendim, dilerim yeniden anlatacak kadar kendimi motive edebilirim iyi ki okudum seni

    YanıtlaSil
  2. Bunun tamamen senin kurgun olmasiani diliyorum visnem. Operem kraker !

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Serap çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Ahhh onlyimmm sustum ben ..Ben de seni öpüremmmm kocaman bir sürüüü bir sürüüü. İyi ki seni tanıdım iyi ki varsın canımmm.

    YanıtlaSil