Vişnap

İsyanlarda ...

6



Beni anlamayanlarla berabere bir arada yaşamak aynı havayı teneffüs etmek!!Kahrolsun yahu bir şunlardan kendimi çekip çıkaramadım kurtaramadım kendimi:(( En moderni de en köhne düşüncelisi de çoğu hep birbirinin aynası adeta..Kimle iki kelime konuşmaya niyetlensem az buçuk içimi dökmek istesem daha iki kelimenin sonunda aynı frekansta olmadığımı anlayıp hoop havadan sudan konulara çeviriyorum konuşmaları.Söylüyorum diyorum bu böyledir bundan dolayıdır böyle davranmam yok yok anlamazlar ki onlar :( Onlar düz bakarlar olaylara...Hep bir yalnızlık hep bir hasretlik içinde geçiyor günler..Hani bir laf vardır uydum kalabalığa gidiyorum diye.Oysa uymadım gitmiyorum da bir yere.Uyar ve de gider görünüyorum .Onlar da beni kendilerinden görüyorlar ne yaman çelişki bu :(Maksat ne mi? Bir bile bilsem bir anlatabilsem isyanlarımı..Şair ne güzel demiş. "Bende ki bendir beni anlayan .Ömür geçti yalnızım ,bir benimle bendeyim".

6 yorum: Leave Your Comments

  1. Hayat başlı başına bir çelişkiden ibaret zaten..Anlaşılmayı beklerken anlamayı atlıyoruz galiba..Yeri geliyor biz bile kendimizi anlıyamıyoruz.. Anlıyamıyoruz ve yalnız hissediyoruz sanırım..

    YanıtlaSil
  2. ah be vişnabım yine yarama tuz bastın sanki beni bana anlattın.evet hep özlem var hep hasretlik var içimde sanki bileri mutluluğumu alıp ta erişemeyeceğim bir yerlere koymuş :( inşallah o günlere tez zmanda kavuşuruz cnm eline yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  3. üzerlerine at çizgiyi gitsin derim ben,en etkili yol bu,ama yakınlarım olmuyor dersen ,o zamanda mümkün olduğunca uzak dur,hiç üzme sen tatlı canını,kocaman öpüyorum...

    YanıtlaSil
  4. Beyaz Sayfa canım ben onları anlıyorum da onlar beni anlamayınca benim onları anlamam bir şey ifade etmiyor ki...Ve sonuçta kocaman bir yalnızlık içinde geçiyor günler,aylar ve de ömür...

    YanıtlaSil
  5. Eletim yüreği yaralım dilerim Rabbimden o güzel yüreğini hak eden gelir yar olur sana ömür boyu.. Öpüyorum seni kuzum..

    YanıtlaSil
  6. Reyhancım öyle bir yakınlar ki uzak dahi durulası değiller .İşte bu beni benim belimi büken .

    YanıtlaSil