Vişnap

"Salat Yağlı" Kuru Börülce Piyazı.

0
Merhabalar güzel yürekli can arkadaşlarım.
Defalarca yaptığım halde hiç aklıma gelmezdi bloğum da kuru börülce piyazı tarifinin olmayacağı.
Geçen "Tavsiye Evinde Salat Yağ" etkinliği için börülce piyaz tarifi lazım oldu etkinliğe ben  kuru börülce piyazım ile katılacaktım."Salat Yağ"ın biz davetli bloggerler için tariflerimizin olduğu mini kitap bastırması benim için,bizler için çok güzel bir süpriz oldu.Kuru börülce piyaz tarifi için bloğum da yayındaki tariflere baktım yok.Taslaklarda mı acaba dedim ne taslaklar da ne yayında yoktu tarifim.

Hep yapmış hep yemiş yemiş bitirmişiz aklıma dahi gelmemiş fotoğraflayıp bloğuma tarifini yazmak.Kuru fasulye piyazı da almış bundan nasibini vay nasipsizlerim benim vah vah der ve hemen hatamı telafi etmek için geçtim pc nin başına tarifimi yazmak için.

Hemen tarifimi yazıp mail ile "tavsiye evi"ne yolladım.Ben her zaman salatalarımı,mezelerimi ve de zeytinyağlı yemeklerimi mutlaka sızma zeytin yağı ile yapardım.Etkinlikten "Salat Yağı" ile yapıp lezzet testi yapacağız diye rica edilince pek ümidim olmasa da yaptım.

"Salat Yağ"ı lezzeti ile  inanın beni şaşırttı.Öyle hafif nasıl lezzetli olmuştu kuru börülce piyazım.Ve de diğer blogger arkadaşlarımın salat yağı ile yaptığı bütün nefis tarifler  her biri ayrı güzel olmuşlardı.Yemelere doyamadık."Salat Yağ ve Tavsiye Evi" etkinliğine katılan sevgili blogger arkadaşlarımın da ellerine,emeklerine sağlıklar olsun.

Sevgili Elif Korkmazel'de bizler için o gün lezzetli elleri ile"Salat Yağ"lı "Tahinli Salat Kurabiye,Sebzeli Salat Pilavı,Salça Soslu Salat Islama Köfte" yaptı.Hepsinin lezzetine "Salat Yağı"ayrı bir güzellik ve hafiflik katmıştı.

Bu güzel tarifleri yapıp en kısa sürede sizlerle de paylaşacağım.Sizlere de mutlaka tavsiye ederim "Salat Yağı"marketler de satışına başlanmış bile,bilginize.
Şimdi hemen kuru börülce piyaz tarifimi yazıp gideyim.
Malzemeleri:
Salat Yağı Harika lezzet kattı kuru börülce piyazıma.
Tarifi:
Biz bloggerleri bu güzel,neşe dolu"salat yağı"etkinliğine davet edip hem"salat yağ"ın hafifliği oranın da muhteşem lezzetinin tadımını yaparak fikir sahibi olmamıza vesile olan sevgili "Tavsiye Evine,Salat Yağına ve de sevgili eli lezzetli,yüzü güleç Elif Korkmazel"e çok çok teşekkürler ediyorum.Gün güzel ve lezzet dolu geçtiydi.
Sevgi ile kalın günleriniz güzel ve mutlu geçsin.








0 yorum:

Yorum Gönder