Vişnap

Ölümün Nefesi....

4



Bu öyle bir hastalık ki sevdiklerini gözlerinin önünde eritip bitirip ,acı ızdıraplara gark eder seni.İçlerim acıyor eşimin üzülmeleri ruhumu,canımı acıtıyor delicesine:( Söz konusu olan kayınbiraderimin  amansız hastalığın pencesinde hayata tutunma çabaları ve sen bile bile  ölümün soğuk kucağına gideceğini yine de yüzünde sahte bir gülümseme ile teselli etmek durumundasın.O dev gibi adam eriye eriye ömrünün son demlerinde.Bir yandan da ümide kapılıyorsun eğer o gün bir iki lokma bir şeyler yediyse ,bir de yattığı yatağında hafiften doğrulupta 5 dakika oturup anlam dolu gözlerle sana baktıysa tamam düzeliyor galiba diye sahte yalan bir  sevince kapılıyorsun. Bu amansız hastalığın kötü şakalarıdır oysa:(Ölüm her an kapımızda bacamızda geldi bir kere,alacağı canı önüne katmadan asla gitmeyecek.Gökte ki yıldızımız kayacak .Bizlerin duası bari bayramı da görse diye.Şu işe bak ki şimdi şifadan ümidimizi kestikte, çok acı çekipte canı acımadan  gitse diye dua eder olduk.Allah'ım çok kötü bir durum bu,senden gelen  her bir şeye razıyız biz kulların olarak bizlere dayanma gücü ihsan eyle.İlaçlarda fayda etmez oldu acılarına ,sancılarına:( Bir gece  yarısı bilirim ki telefonumuz acı çalacaktır.Adettendir hep gecelere saklıdır acı haberler....

4 yorum: Leave Your Comments

  1. :( Allah herkesin yardımcısı olsun abla.Herkes çok kötü günler geçiriyor.Sabır edelim elbet kötü günler geçecek.İnşallah sağlık ve huzur bulursun sen ve bulur çevrendekiler.

    YanıtlaSil
  2. canım dün sana mail attım bu gün bütün günde mail bekledim.adresini yollamadığın için emanetini bu gün kargoya veremedim tatlım.

    YanıtlaSil
  3. İbrahim can kardeşim Allah razı olsun Amin inşaAllah .

    YanıtlaSil
  4. Şengülcüğüm bugün çok geç açtım pcyi ondan canım geç kaldım affet beni tatlım.Ama hallettik öpüyorum seni şimdi gözüm kargoda sabırsızlanıyorum.Teşekkürler canım.

    YanıtlaSil