Vişnap

Seyyah Gül'ümün Mim'i..

0

Merhaba sevgili arkadaşlarım bugün sizlere sevgili Seyyah'ımın oncelsengul çok güzel mim'i ile geldim.Mimleri cevaplamayı,başkalarının da yazmış olduğu mimleri okumaları her zaman çok sevmişimdir.Ve ben büyük keyif alarak cevapladım.Umarım sizler de büyük keyif alırsınız okurken.

Soru 1: Ben Kimim?
Cevap 1:Ben bildiğiniz gibi "vişnap bloğun sahibi" balık burcunun olanca özelliklerini taşıyan ruhu neşe dolu bazen asabileşen bazen içine atan bazen dışa vurup az delilikler yaşamayı seven biriyim.Şiirleri,Türk Sanat Müziğini ve de en en çok bloğunu çok seven biriyim.

Soru 2: Bloğumun Adı Nereden Geliyor?
Cevap 2:Vişnap adı evet evet bunu bir ara bloğumda yazmayı düşünüyorum.Çünkü bana çok soruluyor,Hatta bir ara başlangıç yapıp bir kaç satır yazdım dahi taslaklarımda duruyor.Bir an önce tamamlayıp yayınlamalıyım.Kısaca şunu söyleyim.( Vişnap+Pisika=Macaristan ) diyorum.Bloğumun isminin oluşumu ile ilgili detayları daha sonra yazacağım yazımda gelecek.

Soru 3: Blog Açmaya Nasıl Karar Verdim?
Cevap 3:Oldum olası hep bir bloğum olsun isterdim.Ama bir türlü cesaret edemezdim.Bir gece yarısı açtık bloğumu ordanburdanhayattan'ın sahibi sevgili Yasemin ile.Ve sonrası canım arkadaşım en kıymetlilerimden sevgili mehbup blog'un sahibi canımm Mehbup'umun büyük katkıları ile bebek olan bloğumu büyüttük.Vee her geçen gün büyüyüp boy atan bloğumu sevgili www.siteniz'in sahibi sevgili arkadaşım Mert ile son şeklini verdik.Ve büyüdükçe de daha daha bir sürü şekiller verip daha da güzelleştireceğimize inanıyorum bloğumu.Blog açmam da bana yardımcı olan bu güzel yürekli arkadaşlarıma çok çok teşekkürler ediyorum.İyi ki onları tanımışım.İyi ki hayatımda varlar.

Soru 4: Kişiliğim?
Cevap 4: Kişiliğim kendim hakkımda acaba ne desem kendimi sizlere nasıl anlatıp yazsam bilemedim.Bildiğim çok hassas olduğum.Dostluk hasreti çeken.Buldumu da mutluluktan havalar da uçarcasına yaşayan.Her kaybettiği dostluğun arkasından ruhunda derin acılar oluşan kendini perişan eden biriyim.Kısaca herkesin hayatında benim gibi bir dostu olmalı deyip bu konuda asla tevazu göstermek istemeyen biriyim.Zira dostluğum harikadır.

Soru 5: Hoşlandıklarım?
Cevap 5: Keyif aldıklarım hoşlandıklarım.Az ama özler bir kum saati,bir matruşka bebekler bir sahil boyunca yürüyüşler sıcak bir çay içiminde iç sesimi dinlemeler.Arada kendimi inzivaya çekmeler.Bulmaca çözmeler,ressamlar ve ressamların yaptığı harika resimler  bunlar modern resimler olursa daha da bir severim.Şairler ve onların güzel şiirleri,Türk Sanat Müziği dinlemeyi.Fotoğraf çekmeyi, bilgisayarı bunlar işte en çok sevdiklerim.Haa bir de mutfağımı ve yemek pişirmeleri çok severim.

Soru 6: Hoşlanmadıklarım?
Cevap 6:Düz mantıklı, hoşgörüsüz insanları sevmem.Karşısında kusur arayanları sevmem.Beni ben olduğum için sevecekse sevsin sevmeyecekse sever görünmesinler.Kibirli insanları da sevmem.

Soru 7: En çok sevdiğim makyaj malzemem?
Cevap 7: Rimelimi severim en çok.

Soru 8: Çantam da olmazsa olmazım ?
Cevap 8: Anahtarlarım,kimliklerim,şehir kartım.sevmesem de mecburen telefonlarım.

Soru 9: En son okuduğun kitap?
Cevap 9: Banu Altun'un şiir kitabı.

---------------------------------

Canım Seyyahım oncelsengul mim ve cevaplarım tamamdır okuyanların beğenmeleri umudu ile sana çok teşekkür ediyorum tatlımm sen sevdiklerimin en başında geliyorsun.Ve bu mimi isteyen herkeslere yolluyorum.Tek tek isim yazmak istemiyorum.Seveni var,sevmeyeni var sizleri zor da bırakmak istemiyorum.Ha ben seviyormuyum mimleri?Evet evet çok seviyorum mimleri birbirimizi daha iyi tanıma adına çok faydalı olduğunu düşünüyorum.Hepinize kucak dolusu kocaman sevgilerimi yolluyorum.Sevgi ile kalın.